۱۳۹۰ خرداد ۱۶, دوشنبه

قربون دستت اون بیضه رو یکم جمع و جور کن

آقا جون ، خوش تیپ، ریش قشنگ، چفیه معطر، قربون دستت اون بیضه اسلام رو یکم جمع و جور کن ملت یکم راحت باشن، تو این تابستون که خر تب میکنه سگ سینه پهلو زنها رو مجبور می کنید اندازه 4 تا پالون (با عرض معذرت از بانوان عزیز) بپوشن صداشونم در نیاد؟ آخه لامصب مگه تو علوم تجربی درستون به اینجا نرسیده که اشیاه تیره رنگ بیشتر گرما رو جذب میکنن؟ پس چرا با باتوم میزنی اون دختر مردم رو؟
اصلا من کاری به ناموس و ناموس بازی و این شر و ورا ندارم ، خودت حاضری یه مانتوی سیاه و چادر سیاه و مقنعه مشکی بپوشی وسط ظهر تابستون بیای خیابون الدنگ؟
گیرم اصلا تو اون کتاب مقدستون هم چیزی در مورد ناموس مردم و هتک حرمت دیگران ننوشته باشه آخه بیشرف اونطوری دختر مردم رو میزنن؟ بی ناموس اونطوری باید بزنی تو صورت پیرزنی که جای مادرته؟
خواهر و مادر نداری؟ زیر بوته ای بودی؟
دخترای مردم میخوان ورزش کنن مجبورن به خاطر بیضه اسلام با شلوار و لباس کلفت و بلند و مقنعه و کلاه برن فوتبال بازی کنن آخه وقتی میری بالای منبر میگی اسلام به برابری حقوق زن و مرد معتقده اون موقع بیضه اسلام دردش نمیاد که داری یکریز دروغ میبافی؟
هر کی هم که بگه بالای چشم اسلام ابرویه مرتده ، محاربه ، اصلا محدور الدمه.
مصبتونو که به عرزش های خودتونم نیستید . داداش فقط بعد اینهمه باتوم زدی خسته ای داری ساندیس میزنی تو رگ اون بیضه اسلام رو هم یکم جابجا کن میخوایم نقد بنویسیم یه وقت خدای نکرده بیضه اسلام متورم نشه.