۱۳۹۰ تیر ۲۷, دوشنبه

منجی آخرالزمان یا جانی آخرالزمان؟

15 شعبان در تقویم شیعه بسیار مورد تکریم است، هر سال در این روز خیابانها آذین بندی شده و ایستگاههای شربت و شیرینی در خیابانها خودنمایی می کنند، روزی که شیعیان معتقدند منجی آخرالزمان متولد شده است منجی ای که معتقدند دهها قرن است زنده ولی غایب است و در تمام این سالها پیروان شیعه منتظر ظهور مهدی موعود هستند که بیاید و دنیا را برای سروری شیعیان آماده کند.
آرزوی سرور شدن بر کل دنیا سالهاست در اذهان شیعیان ریشه دوانده و اینکه بالاخره قهرمانی فرازمینی می آید و به قیمت رسیدن خون آدمیان تا زانوهای اسبش و کشتن میلیونها انسان، عدالت و صلح جهانی را برقرار میکند!
اما به راستی اگر فردی از کشته پشته بسازد و آنقدر خون بریزد تا خون به زانوهای اسبش برسد موعود آخرالزمان باشد پس قبل از اینها چنگیز خان مغول و هیتلر مهدی های موعود بودند، البته آغا محمدخان قاجار و تیمور لنگ و خیلی های دیگر که نامشان در فهرست قاتلین بالفطره و پست در تاریخ ثبت شده کاندیدای مهدی شدن هستند پس اگر منجی شیعیان بخواهد نامبر وان این لیست باشد باید آنقدر بکشد که جز شیعیان کسی نماند حتی شیعیان روشنفکری که با قتل عام مخالفند هم باید به دست شمشیر سپرده شوند تا در آخر تنها گروه کوچکی از ددمنشان باقی بمانند و عالمی پر از جسد ، خون و تباهی، چون تنها در این صورت است که جهان یکدست و یکرنگ می شود و همه، حتی اگر این همه چند نفر باشند، با هم برابر می شوند و آنوقت می توانند کسی که از همه درنده خو تر و پست فطرت تر است را به رهبری برگزینند و در کمال صلح و عدالت اسلامی از مردار انسانهای بیگناهی که کشته اند امرار معاش کنند.

۱۳۹۰ تیر ۲۲, چهارشنبه

حکم در مورد ارث بردن دوجنسی ها

هی بگین این اسلام دقیق نیست!!!

فقط برای تعیین ارث چه زجری بقیه خواهر برادرها باید بکشن، همه باهم بسوی توالت دسته جمعی....!!!! میگین نه ، پس بخونین
کسی که هم آلت تناسلی مرد داشته باشد و هم آلت تناسلی زن ، بر اساس آلتی که بول (ادرار) ابتدا از آن خارج می‌شود ، ارث می‌برد ؛ پس اگر بول ابتدا از آلت مردانه‌ی او بیرون می‌آید، نصیب مرد را می‌برد و اگر ابتدا از آلت زنانه‌ی او بیرون می‌آید نصیب زن را می‌برد و در صورتیکه بول از هر دو باهم خارج می‌شود بر اساس آلتی که دیرتر بول آن قطع می‌گردد ارث می‌برد و اگر از این جهت هم فرقی میان دو آلت نبود نیمی از نصیب مرد و نیمی از نصیب زن ارث می‎ برد.

 منبع: ( کتاب لمعه دمشقیه نوشته ی شهید اول جلد دوم / ترجمه و تبیین علی شیروانی / صفحه 214 )

نه خداییش کجای دنیا بر اساس نحوه ی شاشیدنت بهت ارث تعلق میگیره؟

۱۳۹۰ خرداد ۱۶, دوشنبه

قربون دستت اون بیضه رو یکم جمع و جور کن

آقا جون ، خوش تیپ، ریش قشنگ، چفیه معطر، قربون دستت اون بیضه اسلام رو یکم جمع و جور کن ملت یکم راحت باشن، تو این تابستون که خر تب میکنه سگ سینه پهلو زنها رو مجبور می کنید اندازه 4 تا پالون (با عرض معذرت از بانوان عزیز) بپوشن صداشونم در نیاد؟ آخه لامصب مگه تو علوم تجربی درستون به اینجا نرسیده که اشیاه تیره رنگ بیشتر گرما رو جذب میکنن؟ پس چرا با باتوم میزنی اون دختر مردم رو؟
اصلا من کاری به ناموس و ناموس بازی و این شر و ورا ندارم ، خودت حاضری یه مانتوی سیاه و چادر سیاه و مقنعه مشکی بپوشی وسط ظهر تابستون بیای خیابون الدنگ؟
گیرم اصلا تو اون کتاب مقدستون هم چیزی در مورد ناموس مردم و هتک حرمت دیگران ننوشته باشه آخه بیشرف اونطوری دختر مردم رو میزنن؟ بی ناموس اونطوری باید بزنی تو صورت پیرزنی که جای مادرته؟
خواهر و مادر نداری؟ زیر بوته ای بودی؟
دخترای مردم میخوان ورزش کنن مجبورن به خاطر بیضه اسلام با شلوار و لباس کلفت و بلند و مقنعه و کلاه برن فوتبال بازی کنن آخه وقتی میری بالای منبر میگی اسلام به برابری حقوق زن و مرد معتقده اون موقع بیضه اسلام دردش نمیاد که داری یکریز دروغ میبافی؟
هر کی هم که بگه بالای چشم اسلام ابرویه مرتده ، محاربه ، اصلا محدور الدمه.
مصبتونو که به عرزش های خودتونم نیستید . داداش فقط بعد اینهمه باتوم زدی خسته ای داری ساندیس میزنی تو رگ اون بیضه اسلام رو هم یکم جابجا کن میخوایم نقد بنویسیم یه وقت خدای نکرده بیضه اسلام متورم نشه.

۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۶, دوشنبه

گفتار اسلامی - کردار اسلامی - پندار اسلامی

روح زرتشت شاد که دینی بنیان نهاد تا با رعایت سه اصل گفتار نیک - کردار نیک - پندار نیک ، سعادت و خوشبختی یک ملت و یک دنیا را به همراه می آورد ، در این سه اصل حقوق بشر و صلح جهانی مستتر است ، نه ادعای خوشبختی در دو عالم را به دروغ ترویج میدهد ، نه با وعده عدالت برای پابرهنگان جهان را پر آشوب و ترور میکند و با ترویج پندار و کردار نیک ، بساط دروغگویی و ظلم را از مملکت برمیچیند.
حال اگر این سه اصل طلایی را با اسلام جایگزین کنیم چه می شود؟ گفتار اسلامی - کردار اسلامی - پندار اسلامی. یعنی همین وضعیتی که کشور در آن به سر میبرد، دروغ و ظلم و دیکتاتوری...
و چه تلخ و زیبا نوشت صادق هدایت:
سرتا سر ممالکی را که فتح کردند، مردمش را به خاک سیاه نشاندند و به نکبت و جهل و تعصب و فقر و جا سوسی و دوروئی و دزدی و چاپلوسی و کون آخوند لیسی مبتلا کردند. اما مثل عصای موسی که مبدل به اژدها شد وخود موسی از آن ترسید این اژدهای هفتاد سر هم دارد این دنیا را می بلعد. همین روزی پنج بار دولا راست شدن جلو قادر متعال که باید بزبان عربی او را هجی کرد، کافی است تا آدم را تو سری خور و ذلیل و پست و بی همه چیز بار بیاورد.

۱۳۹۰ اردیبهشت ۳, شنبه

بیا بیا بیرون بیا از دل چاه بیرون بیا

واقعا تو چاه جمکران چه چیز جالبی وجود داره که 1000 ساله اون تو جا خوش کرده؟
مملکتی که از توی چاه مدیریت بشه باید هم موش های فاضلابی مثل خامنه ای و احمدی نژاد توش حکومت کنن!
ولی خدایی این امام زمان الان که داره ریموت مدیریت میکنه اینه وای به حال اینکه واقعا بیاد مملکت رو دست بگیره!

اسلام مدرن

دین اسلام به عنوان پویاترین دین شناخته شده چون همیشه خودشو با تکنولوژی های جدید به روز میکنه!

۱۳۹۰ فروردین ۵, جمعه

خدا بس ناجوانمردانه خنگ است

خداییش خدا داریم ما؟
اینهمه نشانه خدا از دور مشکی و دور سفید اینجا ریختن اصلا سر سگ میزنی نشانه خدا میزنه بیرون اونوقت نعمت هاش همش برای کافراست.
اینهمه ولایت فقیهمون برای رضای خدا آدم قربونی میکنن اونوقت بلایای طبیعی همینطور مثل ابابیل میریزن رو سر مملکت.
اینهمه "اسلامی" میندازیم تنگ هر چیزی که خدا خوشش بیاد اما انگار چش سفید یه گوشه چشمی هم به ما نداره.
اینهمه دین پیامبرشو با رحمانیت میکنیم تو حلق خلایق اما دریغ از یکم کمک الهی که دشمنانمون رو با تیر غیبش بزنه ناکار کنه.
خلاصه خدا هم اینقدر خنگ نوبره، مملکت امام زمان رو میخواد آباد کنه اشتباهی میره آمریکا و اروپا رو آباد میکنه. اصلا خلایق هر چه لایق نخواستیم برو برا همون کافرا خدایی کن خودمون آقا سید علی داریم ...