۱۳۹۰ تیر ۲۷, دوشنبه

منجی آخرالزمان یا جانی آخرالزمان؟

15 شعبان در تقویم شیعه بسیار مورد تکریم است، هر سال در این روز خیابانها آذین بندی شده و ایستگاههای شربت و شیرینی در خیابانها خودنمایی می کنند، روزی که شیعیان معتقدند منجی آخرالزمان متولد شده است منجی ای که معتقدند دهها قرن است زنده ولی غایب است و در تمام این سالها پیروان شیعه منتظر ظهور مهدی موعود هستند که بیاید و دنیا را برای سروری شیعیان آماده کند.
آرزوی سرور شدن بر کل دنیا سالهاست در اذهان شیعیان ریشه دوانده و اینکه بالاخره قهرمانی فرازمینی می آید و به قیمت رسیدن خون آدمیان تا زانوهای اسبش و کشتن میلیونها انسان، عدالت و صلح جهانی را برقرار میکند!
اما به راستی اگر فردی از کشته پشته بسازد و آنقدر خون بریزد تا خون به زانوهای اسبش برسد موعود آخرالزمان باشد پس قبل از اینها چنگیز خان مغول و هیتلر مهدی های موعود بودند، البته آغا محمدخان قاجار و تیمور لنگ و خیلی های دیگر که نامشان در فهرست قاتلین بالفطره و پست در تاریخ ثبت شده کاندیدای مهدی شدن هستند پس اگر منجی شیعیان بخواهد نامبر وان این لیست باشد باید آنقدر بکشد که جز شیعیان کسی نماند حتی شیعیان روشنفکری که با قتل عام مخالفند هم باید به دست شمشیر سپرده شوند تا در آخر تنها گروه کوچکی از ددمنشان باقی بمانند و عالمی پر از جسد ، خون و تباهی، چون تنها در این صورت است که جهان یکدست و یکرنگ می شود و همه، حتی اگر این همه چند نفر باشند، با هم برابر می شوند و آنوقت می توانند کسی که از همه درنده خو تر و پست فطرت تر است را به رهبری برگزینند و در کمال صلح و عدالت اسلامی از مردار انسانهای بیگناهی که کشته اند امرار معاش کنند.

۱۳۹۰ تیر ۲۲, چهارشنبه

حکم در مورد ارث بردن دوجنسی ها

هی بگین این اسلام دقیق نیست!!!

فقط برای تعیین ارث چه زجری بقیه خواهر برادرها باید بکشن، همه باهم بسوی توالت دسته جمعی....!!!! میگین نه ، پس بخونین
کسی که هم آلت تناسلی مرد داشته باشد و هم آلت تناسلی زن ، بر اساس آلتی که بول (ادرار) ابتدا از آن خارج می‌شود ، ارث می‌برد ؛ پس اگر بول ابتدا از آلت مردانه‌ی او بیرون می‌آید، نصیب مرد را می‌برد و اگر ابتدا از آلت زنانه‌ی او بیرون می‌آید نصیب زن را می‌برد و در صورتیکه بول از هر دو باهم خارج می‌شود بر اساس آلتی که دیرتر بول آن قطع می‌گردد ارث می‌برد و اگر از این جهت هم فرقی میان دو آلت نبود نیمی از نصیب مرد و نیمی از نصیب زن ارث می‎ برد.

 منبع: ( کتاب لمعه دمشقیه نوشته ی شهید اول جلد دوم / ترجمه و تبیین علی شیروانی / صفحه 214 )

نه خداییش کجای دنیا بر اساس نحوه ی شاشیدنت بهت ارث تعلق میگیره؟