۱۳۹۰ فروردین ۵, جمعه

خدا بس ناجوانمردانه خنگ است

خداییش خدا داریم ما؟
اینهمه نشانه خدا از دور مشکی و دور سفید اینجا ریختن اصلا سر سگ میزنی نشانه خدا میزنه بیرون اونوقت نعمت هاش همش برای کافراست.
اینهمه ولایت فقیهمون برای رضای خدا آدم قربونی میکنن اونوقت بلایای طبیعی همینطور مثل ابابیل میریزن رو سر مملکت.
اینهمه "اسلامی" میندازیم تنگ هر چیزی که خدا خوشش بیاد اما انگار چش سفید یه گوشه چشمی هم به ما نداره.
اینهمه دین پیامبرشو با رحمانیت میکنیم تو حلق خلایق اما دریغ از یکم کمک الهی که دشمنانمون رو با تیر غیبش بزنه ناکار کنه.
خلاصه خدا هم اینقدر خنگ نوبره، مملکت امام زمان رو میخواد آباد کنه اشتباهی میره آمریکا و اروپا رو آباد میکنه. اصلا خلایق هر چه لایق نخواستیم برو برا همون کافرا خدایی کن خودمون آقا سید علی داریم ...


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر